glitter-graphics.com

Follower Cik Puan Stoberi

Sunday, December 12, 2010

dOn'T diStuRb Me....!!!


Nyaman sungguh rumah ini..membuai mata suka hati...ZZZzzzz......tidurlah sudah aku ini.....


aku tidur disisi atok...peneman setia siang dan malam...kerja atok suke ketok2... buat aku bertambah seram....


gayaku sungguh mempesona...siapa melihat pasti ketawa...yang tak dapat sentuh pasti kecewa...geram kot agaknya...


tidur lenaku terganggu seketika...kubuka mata ku lihat dia..
kututup semula teruskan lena...aku menyampah tengok dia...


kulena dibawah kain batiknya...aku peduli apa..aku nak tidur suke hati aku la dimana....yang dia sibuk2 ni kenapa...pastu nak marah2 aku pula...


dia betul2 marah...aku terjaga semula....di sudut sofa aku terpinga2...mengapa marahnya bagai orang gila...aku tak faham sepatah pon katanya...sebab aku kucingla bukannye manusia...


aku tanya dia kenapa??? dia tidak bersuara...dia merenung tajam aku pon bulatkan mata...aku  malas nak layan dia...biarlah dia marah macam orang gila...


aku pon teruskan lena bila dia tidak berkata2...setakat renungan tajam matanya...aku tak heran la...kawanku duduk disebelah kujadikan sebagai senjata...menjagaku bila aku menutup mata...


aku benci sama dia..asal dia ada...memang aku tak suka...kawan ku pon sama...bengang sama dia juga...
woiitttt!!! 
pergilah kau dari sini...jangan ganggu tidur kami....u know me??? i want to mimpi....mimpi anak kucing jadi puteri...please don't disturb me!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...