glitter-graphics.com

Follower Cik Puan Stoberi

Thursday, December 16, 2010

Webeducation....e-learning. Belajar secara online....



Inginkan anak2 anda berjaya??? Semua orang mahukan kejayaan... kejayaan tidak datang bergolek...perlu usaha dan pengorbanan....memperkenalkan...

Webeducation....e-learning. Belajar secara online....!!!


Product e-learning paling lengkap di pasaran. Telah diiktiraf oleh Kementerian Pelajaran Malaysia (KPM). Bagi ibu bapa, anda tidak perlu lagi bersusah payah menghantar anak2 anda ke pusat2 tuisyen yang hanya cover beberapa subjek kan..kos pun mahal...kena hantar dan ambil anak lagi..



Product ini merangkumi semua subjek sekolah rendah dan menengah. Guru2 berpengalaman dalam menyediakan soalan peperiksaan....soalan latihan berbentuk objektif dan subjektif. ada pelbagai aplikasi, termasuk online seminar bersama guru, chat room yg dipantau hanya untuk education chating, education games..parents pun leh log in dari tempat kerja untuk pantau anak2. 

Nota2 leh di print dan yang paling best siap ada suara cikgu bagi lecture..pendek kata kalau malas nak baca dengar jer..soalan past year exam sehingga 5 thn ...ada kamus eja terkini. Parents leh tengok score card anak2....bagi soalan latihan, selagi tak dapat A utk paper 1 (80 markah keatas) , x leh jawab paper kedua. so anak2 anda perlu berusaha utk dpt A...masa menjawab juga ditetapkan seperti dalam peperiksaan sebenar. kalau lebih masa , sistem akan submit secara automatik...


Pendek kata banyak faedah sistem ni untuk anak2 kita...nak cakap banyak pun nanti u alls tak faham..so try this creativedreams.biz/fozistudio ..utk maklumat lanjut dan harga product ok.

Bagi yg berminat utk tambahkan pendapatan anda melalui product ini leh join biz plan..

Sila hubungi : 

Puan Norzuliana 0133912807 untuk maklumat lanjut...


**  sedih sebab mase UPSR aritu takde pon Focus A...huhuhu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...