glitter-graphics.com

Follower Cik Puan Stoberi

Wednesday, December 15, 2010

SEGMEN JOM KITA BERKENALAN...!!!

SEGMEN JOM KITA BERKENALAN...!!!





Hari ni Yan busy sikit...so, sempat buat 1 blog..tu pon dah petang..takpelah....nanti petang sikit Yan buat entri lagi ek..Yang penting Yan masih ade minat untuk berblogging ni...So...Yan pon nak join segmen Cik Ben ni...dia ni memang blogger yang hebat...tengok saje pada bilangan follower dia...kalu Yan singgah blog dia...pasti lebih 10 orang yang sedang online kat blog dia...hebat tak???

Ok.. Cik Ben cakap ni segmen suai kenal kembali ... Cik Ben nak tau berapa ramai blogger yang  baru 'lahir' ni ..  Cik Ben cakap lagi...inilah pekluang Yan nak tambah follower...hehehe... inila masanya yang ditunggu2.... Cik Ben cakap lagi yang Cik Ben akan follow Yan secara berhemah...fuhhh...betul ke ni Cik Ben???...dan segmen inii TERBUKA UNTUK SEMUA..dan mesti mengikut kriteria yang ditetapkan oleh Cik Ben seperti di bawah ni:


Letak header blog BEN ASHAARI

Sudah Cik Ben...



Bila mula buat blog ?

Yan buat blong ni November 2009 yang lepas...tak sampai 20 post dlm blog...terus Yan blokkan blog ini selama lebih kurang 10 bulan...sebabnya....Yan nak tumpukan pada pengajian Yan...hehehe..sekarang mula aktif sebab dah merdeka!!!



Jumlah follower sekarang ini ..

Setakat ini....seramai 24 orang follower..Alhamdulillah...harap makin bertambah2 lagi follower blog Yan ni...hehehe...


Berapa trafik harian ?

Average per/day dalam 30....paling tinggi setakat ni mengikut data Nuffnang 68 visitors pada 10/12/20010 yang lalu...hehehe...



Sehari brapa entri ?

Setakat ni setiap hari mesti ade entri....paling sikit pon 2 entri...paling bayak setakat ni la...4 entri kot...



Berikan satu blog yang best korang suka baca ..

http://mylovelyfamily-ana.blogspot.com/ ... blog ni member Yan yang empunye...sebab tema blog dia tu lebih kurang cam tema blog Yan gak...menceritakan perihal diri sendiri, orang lain dan ape jua dalam lingkungan dunianya...hehehe...



Ok.. tu je... pastu Cik Ben suruh tinggalkan link url entri Yan ni kat entri dia...dah siapppp!!!



7 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...